Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Fotópályázatot indít a Bridgestone Tatabánya Termelő Kft.
Az egész országot bejárta nemrégiben a hír, hogy Tatabánya a legboldogabb magyar város, amelyben jelentős szerepe van a város tiszta és egészséges környezetének.
 
Annak érdekében, hogy ez sokáig így is maradjon, a térség egyik legnagyobb munkáltatója, a Bridgestone fotópályázatot indít: "Tatabánya: egészséges környezet, boldog város" címmel.

A beérkező alkotások értékelésében részt vesz többek között Schmidt Csaba, Tatabánya Megyei jogú város polgármestere, Daróczi Csaba természetfotós, valamint Topolcsik Melinda a Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. ügyvezető igazgatója is. 

Egy város lakóinak életminőségét alapvetően meghatározza természeti környezetük minősége és tisztasága. Zöld, rendezett és egészséges környezetben jobb élni, gyermeket nevelni és a szabadidőt eltölteni, feltöltődni.

"A fotópályázatunk célja az, hogy felhívja a Tatabányaiak figyelmét az ember és a környezet kapcsolatára, arra a harmonikus kapcsolatra, amely a város környéken élők és természeti környezetük kapcsolatát jellemzi" - mondta Topolcsik Melinda, a Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. ügyvezető igazgatója. "A pályázaton nemcsak a felnőtt, hanem fiatalabb korosztálynak is lehetőséget biztosítunk, hogy kreativitásukkal megmutathassák az egész országnak, miért is jó Tatabányán élni" - tette hozzá.
 
A vállalat pályázatára június 3-ig minden olyan amatőr vagy profi fotós benyújthatja képeit, aki már betöltötte a 13. életévét, és alkotásainak témája összhangban van a kiírás céljával. Az abroncsgyár természetesen a saját dolgozói által készített pályamunkákat is várja, az általuk beküldött fotók külön kategóriában indulnak. A pályázat jelentkezési lapja a vállalat Facebook-oldalán, illetve ide kattintva érhető el.

A díjazás során a zsűri értékeli a kreativitást és harmónia megjelenését a képeken. A legjobb fotókat elkészítő pályázókat pedig értékes ajándékkal jutalmazza: három kategória első három helyezettje 50-30-20 ezer Ft értékű, elektronikai eszközökre beváltható utalvánnyal lesz gazdagabb. A vállalat mindenkit bátorít a részvételre, hiszen így ismét megmutathatjuk, miért is Tatabánya az ország legboldogabb városa.

A Bridgestone számára kiemelten fontos a környezetvédelem, ezért világszerte törekszik arra, hogy a gyártási tevékenységét úgy valósítsa meg, hogy az a lehető legkisebb hatást gyakorolja a környezetre.

A vállalat 2017-ben indította útjára GreenStone elnevezésű környezetvédelmi programját, amelynek részeként a rendszeresen támogat olyan környezetvédelmi programokat és kezdeményezéseket, amelyek elősegítik a fenntarthatósággal és a fenntartható társadalommal kapcsolatos célkitűzések megvalósítását. Bridgestone munkatársai minden évben részt vesznek környezetvédelmi akciókban; tavaly a "TeSzedd!" mozgalom keretében hulladékot gyűjtöttek, az idén pedig a Duna-Ipoly Nemzeti Parkban végeztek tereprendezési feladatokat.


A Bridgestone sajtóközleménye



  2019-05-15