Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Ilyen volt a Móri Ikarus régen - Képek
Az Ikarus Gyár fénykorában a világ egyik legnagyobb autóbuszgyártó vállalata volt, négy városban voltak üzemei: Budapesten, Székesfehérváron, Szegeden és Móron (utóbbi - mint talán sokan emlékeznek még rá) az 1970-es évek első felében kezdett termelni az egykori Iker-akna helyén.
 
Akkor még az Ikarus Pusztavámi Gyáregységeként működött, később csatolták Mórhoz a területet.

Fő termékei az autóbuszok elektromos kábelkötegei, az ülések, üléshuzatok, és az ún. ládaajtók (csomagtér ajtók) voltak.

A rendszerváltás után lett a gyár a Rábáé.
 
 
http://www.minalunk.hu/leadkepek/eredetilead38209.jpg
 
 
 
 
 
 
Az Iker-akna bezárásakor az Ikarus Pusztavámi Gyáregysége itt kezdett termelni