Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Fogarasi Rally Team: bíztató kezdés után közbeszólt a technika - Fehérvár következik
Korábbi tudósításunkból értesülhettek, hogy a móri ifj. Fogarasi Attila-Toloczkó Péter rally páros az első két versenyét megnyerte a szezonban. Az elmúlt hétvégén Szombathelyen versenyeztek. Sajnos, ezúttal a technika közbeszólt...
 
Facebook oldalukon így számoltak be a versenyről:

"Szombathely Rally 2016 - Beszámoló


A versenyautó felkészítése már Miskolc után elkezdődött, hiszen csak 3 hetünk volt az év első murva versenyéig. A sebek foltozásával és javításával kezdtünk foglalkozni, majd próbáltuk a legjobban felkészíteni az autót a laza talajra. A legnagyobb védelmet az aljára szerelt műanyag lapok adták, amiért hatalmas köszönettel tartozunk Bognár Csabának és Schweighardt Gabinak. A cecei műhelyben tökéletes munkát végezve biztosak voltunk abban, hogy ez miatt nem lesz probléma.

A másik komolyabb dolog a kerekek voltak, de mindent sikerült időbe legyártatni és beszerezni (csavarok, központosítók, stb.).

A verseny előtti csütörtöki napon tudtunk részt venni Káldon egy rövid teszten, amin térítésmentesen próbálhattuk ki az autónkat a Pirellinek köszönhetően. 5 kört sikerült mennünk a kb. 3 km-es pályán. Ez elég kevés volt, de több mint a semmi. Mivel csak aszfalt futóművünk van, ezért nagy dolgokat nem tudtunk változtatni, azt leszámítva, hogy megemeltük az autót pár centivel.

A szombati napon a szokásos procedúrákat bonyolítottuk le, pályabejárás, adminisztratív és gépátvétel. A pályákon 4x tudtunk végig menni, ami elégnek bizonyult, viszont mindenképp nagy előnynek számít, hogy az ellenfeleink már indultak ezen a pályákon.

Vasárnap a szelestei gyorsaságival kezdtük VOLNA meg a napot. Sajnos az ORC mezőny végén rajtoló Födő - Szabó páros balesetet szenvedtek, így etap lett az első gyors. Ezúton is jobbulást kívánunk nekik!

A 2. pálya Csepreg volt, ami nagyon tetszett. Az első kört megfontolva teljesítettük és szoktuk a murvát, de nem voltunk csalódottak, hogy csak 2. idővel kezdtünk.

3. gyorsasági a söptei rally katlan volt. A mély gödrök annyira megviselték az autónkat, hogy a bal első gátló magasság állítójából kiszakadt a menet, de így is sikerült kategória 1. idővel végeznünk.

A szervizben nem lehetett megjavítani a sérült alkatrészt, így teljesen leültetve, aszfalt magassággal vágtunk neki a következő körnek. A célunk így is a kategória győzelem és abszolút első 5-be kerülés volt, egészen a szelestei 4. gyorsasági előtti körforgalomig. Közúti tempónál megadta magát valami és megszűnt a hajtás, valószínűleg a kuplung ment tönkre. (a héten derül ki)

Jöttek a fiúk, de menthetetlen volt, így trélerre álltunk, és befejeztük a versenyt. El vagyunk keseredve, mivel a Veszprém Rallyt is ki kell hagynunk. A szabályok szerint a 8 futamból csak 6 számít bele, így nekünk meg van az évre a 2 minuszolás. Többször nem szabad kiesnünk!

Reméljük így lesz, és hibamentesen tudjuk teljesíteni a hazai pályának számító Székesfehérvár Rallyt, ami július utolsó hétvégéjén kerül megrendezésre.

Köszönjük a CSAPAT és a támogatók segítségét, valamint a szurkolást és biztatást!"
 
 
 
http://www.minalunk.hu/leadkepek/eredetilead28125.jpg
 
(fotó:Fogarasi Rally Team Facebook oldala) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
deepnude toiletmix