Kezdőlap Hírek Így indította újra a személyes ügyfélfogadást a Fejérvíz Zrt.

Így indította újra a személyes ügyfélfogadást a Fejérvíz Zrt.

46
0

/Fotó:Pixabay.com/

A Fejérvíz Zrt. az alábbi közleményt adta ki honlapján – idézzük:

“Előzetes időpontfoglalással újraindítjuk ügyfélszolgálatainkon a személyes ügyfélfogadást

Tisztelt Felhasználóink!

2020. június 2-tól újraindítjuk ügyfélszolgálatainkon a személyes ügyfélfogadást.

Felhívjuk figyelmüket, hogy ügyfélszolgálatainkon a személyes ügyfélfogadás csak előzetes időpontfoglalással lehetséges!

Kérjük, hogy az Ön által foglalt időpontra pontosan érkezzen, és az ügyféltér előtt kijelölt helyen várakozzon míg munkatársunk szólítja Önt, vagy az előző ügyfél távozik. Székesfehérvári ügyfélszolgálataink esetében kérjük, húzzon sorszámot, és a kijelölt helyen várja meg, míg az ügyfélhívón megjelenik az Ön sorszáma.

Kérjük, lehetőség szerint kísérő nélkül, egyedül intézze ügyét!

Munkatársaink és az Ön védelmében az ügyintézés ideje alatt az ügyféltérben a szájmaszk, vagy szájat és orrot eltakaró kendő viselete kötelező.

Az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ablaknál működik az ügyfélfogadás! Kérjük, használják a kihelyezett, érintésmentes kézfertőtlenítőket.

Amennyiben Ön nem előzetesen foglalt időpontra érkezik, csak az időpontfoglalásos ügyfeleket követően, és csak abban az esetben tudjuk fogadni, ha még sorra kerül az ügyfélfogadási idő vége előtti utolsó harmincadik percig.

Elektronikus időpontfoglalásra honlapunkon keresztül, vagy telefonos ügyfélszolgálatainkon időpontegyeztetéssel is van lehetőség.
Kérjük, lehetőség szerint vegye igénybe elektronikus ügyfélszolgálatunkat, ahol a legtöbb ügytípust otthonról, online vagy telefonon is elintézheti.
Ügyfélszolgálataink telefonos elérhetőségein, vagy e-mailben is lehetőség van a legtöbb ügytípus ügyintézésére
Köszönjük megértésüket!

Fejérvíz ZRt.”