Kezdőlap Hírek Rövidebb nyitvatartás a NAV központi ügyfélszolgálatain

Rövidebb nyitvatartás a NAV központi ügyfélszolgálatain

58
0

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal fővárosi és megyei központi ügyfélszolgálatai 2020. március 18-ától heti 25 órában várják az ügyfeleket.

A járványhelyzetben a NAV igyekszik minimalizálni az ügyfeleire és munkatársaira ható kockázatokat. A hivatal, az Operatív Törzs ajánlásaival összhangban változtat ügyfélfogadási gyakorlatán és a várakozókat ütemezetten fogadja. Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van.

A NAV központi ügyfélszolgálatának (2800 Tatabánya Komáromi út 42) módosított nyitvatartása:

hétfő 08.30 – 16.00
kedd 08.30 – 12.00
szerda 08.30 – 16.00
csütörtök 08.30 – 12.00
péntek 08.30 – 11.30

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért a hivatal kéri ügyfeleit, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást. A NAV általános tájékoztatórendszere, a NAV Infóvonal a 1819-es telefonszámon hívható –  tájékoztatott a Nemzeti Adó- és Vámhivatal Komárom-Esztergom Megyei Adó- és Vámigazgatósága.